با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
مدیریت دانش
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات

مجید شمسی؛ تورج صادقی

دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 21-35

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش انجام مرور جامعی بر مطالعات انجام شده در زمینه تجاری­سازی محصولات دانش­بنیان در ایران، در جهت شناسایی و سپس رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرآیند تجاری­سازی محصولات دانش­بنیان با رویکرد صادرات می­باشد. روش­شناسی: پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی است که به روش پیمایشی توصیفی انجام شده است. جامعه آماری ...  بیشتر